Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2020

❗️❗️ ΔΙΚΤΥΑ ΣΕ ΑΓΟΡΕΣ ΜΕ ΓΕΡΑ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙΑ ΡΙΧΝΕΙ Η ΚΥΠΡΟΣ 👇👇
















 Σε διαφορετικές χώρες, πέραν της Βρετανίας και της Ρωσίας, όπως και σε συγκεκριμένες κατηγορίες τουριστών, οι οποίοι τείνουν να ξοδεύουν περισσότερο αλλά και συντείνουν στην αύξηση της ποιότητας του τουριστικού προϊόντος στοχεύει η προωθούμενη Εθνική Στρατηγική Τουρισμού 2020 – 30 του Υφυπουργείου Τουρισμού, η οποία παρουσιάστηκε την Τρίτη ενώπιον της Βουλής. Γερμανία, Ισραήλ, Γαλλία, ΗΠΑ, Κίνα βρίσκονται ανάμεσα στις αγορές που έβαλε στο στόχαστρο η Κύπρος, και τις οποίες θα επιχειρήσει να προσελκύσει μέσω συγκεκριμένων δράσεων.
Αναλύοντας τις προτεραιότητες και τις αγορές στις οποίες στοχεύει η Κύπρος, ο Υφυπουργός Τουρισμού, Σάββας Περδίος ανέφερε ότι ναι μεν οι μεγαλύτεροι αριθμοί τουριστών που θα δέχεται η Κύπρος την επόμενη δεκαετία θα προέρχονται από τις παραδοσιακές αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ρωσίας, ωστόσο σημείωσε ότι από τις εν λόγω χώρες δεν μπορούμε να περιμένουμε αύξηση. Γι αυτό, συμπλήρωσε, πλέον θεωρούνται πιο σημαντικές από πλευράς μας άλλες χώρες, από τις οποίες μπορούμε να πετύχουμε μια σταθερή τουριστική αύξηση. «Η ανάπτυξη τους», πρόσθεσε, «εξαρτάται από τη δική μας στόχευση.
Τέτοιες χώρες είναι το Ισραήλ, η Γερμανία, η Ουκρανία, η Πολωνία, η Ολλανδία, η Ελλάδα, η Γαλλία, το Βέλγιο και οι σκανδιναβικές χώρες. Παράλληλα, στοχεύεται και η ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού.
Πρόκειται για αγορές, οι οποίες προσφέρουν σήμερα στην Κύπρο κάποιους αριθμούς τουριστών, αλλά όχι στα επιθυμητά επίπεδα και οι οποίες έχουν πολλές δυνατότητες ανάπτυξης, φτάνει να ακολουθηθούν συγκεκριμένα βήματα.






https://inbusinessnews.reporter.com.cy/business/travel-tourism/article/236549/toyrismos-dichtya-se-a

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου